A TRV ZRt, tájékoztatója

Tisztelt Partnerünk!
 
Örömmel tájékoztatjuk, hogy a komfortosabb és hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében Társaságunk 2018. január 1-től az ingyenesen hívható 06/80-205-157 hívószámon keresztül nyújt teljes körű ügyintézési lehetőséget felhasználói számára.
Víziközmű-szolgáltatóként a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. kiemelt törekvése a minél kényelmesebb ügyintézés biztosítása felhasználói részére. Ezért a kor követelményeihez igazítva bővítettük szolgáltatásunkat, így a 06/80-205-157-es hívószámon keresztül többféle ügyintézésre nyílik lehetőség. Az ügyintézésre a megfelelő menüpont kiválasztását követően kerülhet sor.
A továbbiakban felhasználóink ezen a telefonszámon a nap 24 órájában üzemelő hibabejelentés mellett egyéb ügyeiket is kényelmesebben intézhetik. A Call Center munkatársai a korábbi, megszokott ügyfélfogadási időben (Hétfőn – Kedden - Csütörtökön: 8.00-16.00, Szerdán: 8.00-20.00, Pénteken: 8.00-14.00) várják ügyfeleink hívását.   
Tájékoztatjuk továbbá, hogy ezzel egyidejűleg a 06/40-180-124 hívószám megszűnik!
Természetesen a kényelmesebb, gyorsabb ügyintézés érdekében felhasználóink továbbra is igénybe vehetik internetes ügyintézési lehetőségeinket a www.trvzrt.hu weblapon és az ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu e-mail címen.
 
Szolnok, 2017.12.15.
 
Tisztelettel:
Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.